Followers

Thursday, 16 June 2011

SLAMAT HARI BAPA ,,!!

slamat hari bapa yg ke 2011,,
HUHU,, ary nie ary baper,,??
bru tau seyh.. HUHU
so to my lovely dad = slamat ari bapa 2011,,
smoge ayh dpnjg an umo n dmuraan rzeki..
insya'allah akk akn jd ank yg baek..
AMIN,,
kapader ayh2 1 MALAYSIA
ud ucap an slamat ari bapa :))


Wednesday, 15 June 2011

heyy!!! mau tau story,,?? ud BERJAYA

aku BERJAYA!!
korang nk tau cter,,??
an ary uwh rsult POLI da kuo,,
nk tau per kptusan exam ud,,??
ALHAMDULILLAH ud bjaye LLUS ngan CEMERLANG,,
heppy tp ud sedeyh gak bgi pihk2 kwan yg xpat briter gmbirew..
urm =.= hope dowg pat tebus alek tuk sem pan.. :))