![]() |
| arghhh!!!! |
saket aty an....
bgga jer bwa kete viva alek KULAI ngan cntik skali..
tbe2 calar ankara owg laen..
perghh!!!!
mnyesal alek awal2 an....
xsyuke.xsyuke
lau larh der byk wet..an le cat lek....
sdeyh la............................
urrrmmmm.......
cm xder aty nk dok uma kulai....

0 comments:
Post a Comment