hyep :)
syle turban ni la sy skang slalu kai .. cm best jer style ni an .. law korg nk tau cra pmkaian nye sy der wt tuto tat bwah nie .. maaf lau der kkurgan :) sje2 n syuke2 jer wat video ni :)
![]() |
| satin shawl |
| pashmina |
menggunakan :
3jarum pniti
nie la video nye :) slamat mncuba :)
| hasil daripada tuto td .. xcntik tp korg wat la ag cntik oteyh =) |

0 comments:
Post a Comment